ویکی فلزیاب

نحوه کار با نرم افزار فلزیاب ترو ویدو

نحوه کار با نرم افزار فلزیاب ترو ویدو

فلزیاب تصویری سه بعدی ترو ویدو یک دستگاه اندازه گیری سه بعدی برای ردیابی و مکان یابی دقیق زمین است که بر پایه‌ی فناوری اندازه گیری پیشرفته‌ی جدید کمپانی فلزیاب ترو ویدو آلمان می باشد که این دستگاه به طور کامل در آلمان ساخته شده است و فلزیاب ترو ویدو به شما کمک می کند که انواع و اقسام فلزات مختلف را کشف و تشخیص دهید، با استفاده از نرم افزار این کمپانی شما می توانید انواع اقسام فلزات مختلف نظیر آهن یا فولاد و یا فلزات گران بها مانند طلا، نقره یا مس را پیدا کنید، علاوه بر این، فلزیاب تصویری ترو ویدو برای ردیابی و پیدا کردن مخازن زیر زمینی (مانند سنگرها، قبرها، تونل‌ها و انبارها) نیز مناسب می باشد، چیزی که فلزیاب تصویری ۳ بعدی ترو ویدو را در کنار مکان یابی دقیق آن خاص می کند، عمق نفوذ آن در زمین است، رابط کاربری چند زبانه‌ی نرم افزار اختصاصی در زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، عربی، ترکی، اسپانیایی، یونانی، رومانیایی و بلغارستانی و … موجود است. زبان‌های دیگر نیز به زودی اضافه می شوند. بروز رسانی های رایگان و خودکار نرم افزار علاوه بر بهبود کارایی نرم افزار، شامل زبان‌های جدید نیز می شود.

فلزیاب ترو ویدو

فلزیاب ترو ویدو

محتویات پکیج فلزیاب ترو ویدو

  • فلش یو اس بی ( دریافت کننده)
  • یک تبلت / لپ تاپ که حاوی نرم افزار نصب شده می باشد .
  • سنسور
  • یک ست شارژر ، حاوی یک نمونه شارژر بین المللی برای ماشین و کابل شارژ .
  • یک پک سنسور( بسته بندی )

مرحله اول

یو اس بی خود را به تبلت _ لپ تاپ یا هر کامپیوتر دیگری که دارای سیستم عامل ویندوز است و نرم افزار این محصول بر روی آن نصب شده است وصل کنید ، مطمئن باشید که تبلت / لپ تاپ /کامپیوتر شما کاملا شارژ می باشد . تبلت/ کامپیوتر را روشن کنید و منتظر بمانید که کاملا لود شود . بر روی لوگوی terovido کلیک کنید تا برنامه باز شود و سنسور را روشن کنید تا چراغ ال ای دی آن به رنگ سبز شروع به چشمک کند، نکته : یادتان باشد که لامپ سبز همیشه چشمک میزند مگر اینکه در شارژ باشد که در این صورت ثابت است.

مرحله دوم

برای فعال کردن حالت جستجو در Tero Vido ( نرم افزار) بر روی دکمه‌ی قرمز در بالا سمت چپ منوی اصلی کلیک کنید ، پنجره ای باز می شود که در گوشه ی سمت چپ بالا یک نشانه ی سبز وجود دارد که نوشته است “متصل شد” این نشانه ی این است که حسگر و تبلت با موفقیت به هم متصل شده اند .

مرحله سوم

  • قبل از اسکن کردن تنظیمات اسکن را درست کنید .
  • طول و عرض سطحی را که می خواهید جستجو کنید .
  • حالت زیگ زاگ یا موازی را مشخص کنید
  • نقطه‌ی آغاز جستجو ( با کلیک بر روی دایره) . حال می توانید بر روی دکمه‌ی ضبط کلیک کنید تا اسکن آغاز شود .

مرحله چهارم

دو دکمه‌ی جدید دیده می شود :

دکمه‌ی شروع جستجو / توقف اسکن (DETECT) و دکمه‌ی تغییر ردیف برای مسیر اسکن(CHANGE ROW) . اگه دکمه‌ی detect را برای بار دوم فشار دهید هم اکنون عمل اسکن متوقف می شود اگر مسیر اول را اسکن نمودید حال برای بار دوم دکمه‎ی detect را فشار دهید تا عملیات را متوقف کنید و بعد دکمه‌ی change row را فشار دهید تا مسیر تازه ای شروع شود . حال به اول مسیر تازه بروید و باز دکمه‌ی detect را فشار دهید تا عمل اسکن در مسیر تازه انجام شود .

مرحله پنجم

وقتی عملیات اسکن به پایان رسید دکمه‌ی استاپ را فشار دهید ( منظور دکمه ای که قبل از این به نام دکمه‌ی ضبط شناخته می شده است ) در گوشه‌ی سمت چپ پایین . هم اکنون از شما خواسته می شود تا برای data set (فایل خود) یک اسم انتخاب کنید ، بعد از آن می توانید پنجره‌ی ضبط را ببندید و اطلاعات را با دوبار کلیک بر روی data set ببینید .

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • امتیاز دادن به محصول فلزیاب فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*