ویکی فلزیاب

آثار و نشانه نماد عقرب در دفینه یابی

نماد عقرب در دفینه یابی

جدیدترین تفسیر عقرب در دفینه یابی و گنج یابی که توسط کارشناسان دفینه یابی بیان شده است را برایتان توضیح میدهیم در ابتدا باید توضیح دهیم که دفینه عقرب در حوض و استخر های قدیمی و گاها نشان عقرب در آب انبارهای قدیمی مشاهده شده است، عقرب در دفینه یابی کژدم یا عقرب یکی از موجوداتی که دارای ۸ پا و یک نیش زهر دار کشنده می باشد، نیش عقرب در نوک دم آن قرار دارد. عقرب ها معمولا شب ها بیرون می آیند. به فعالیت می پردازند. عقرب یکی از کشنده ترین و خطرناک ترین ها در طبیعت می باشد. کژدم‌ها دارای رنگ‌های متفاوتی مانند زرد مایل به قهوه‌ای، قهوه‌ای، خاکستری و سیاه هستند. ولی بخاطر داشتن بدنی تخت و صاف، می‌توانند از شکاف‌هایی به عرض ۳ میلی‌متر به راحتی عبور نیز عبور کنند.

عقرب در دفینه یابی

آثار و نشانه نماد عقرب در دفینه یابی

مفهوم نماد عقرب در گنج یابی

برای درک درست نماد عقرب در گنج یابی باید آثار و نشانه های آن را در گنج یابی به دقت مطالعه و بررسی کنید. عقرب یک موجود خطرناک است به همین دلیل باید هنگام کاوش خیلی دقت کنید که دچار مشکل نشوید. برای پیدا کردن دفینه بوسیله نماد عقرب باید سختی و دشواری زیادی را متحمل شوید تا به هدف خود برسید ، اگر نماد عقرب در چاه اب یا انبار های زیرزمینی باشد ، دفینه آن هم نزدیک نماد می باشد. اگر آثار و نشانه عقرب را درورن تونل یا غاری مشاهده کردید در انتهای غار به دنبال سنگی باشید که احتمال دارد لانه عقرب زیرآن باشد. هنگام کاوش محل هر آثار و نشانه ای قبل از کاوش حتما باید مسائل امنیتی را رعایت کنید تا با حادثه ای مواجه نشوید . نماد عقرب به تنهایی علامت خطر می باشد که حتما به همراه خود دفینه نیز دارد. در آیین مسیحیت نماد عقرب را بر روی قبر کودکان خردسالی که فوت می کردنداستفاده می کنند و یکی از نماد های کمیاب می باشد.

نشانه عقرب در گنج یابی

دفینه عقرب در استخر ،چاه های آب و یا در انبار های زیر زمینی نزدیک علامت است .اگر نشان عقرب در گنج یابی داخل غار است در این صورت گنجینه اش در انتهاترین قسمت غار است. دنبال سنگی بگردید که بتواند زیرش لانه عقرب باشد. گنجینه می تواند زیر این سنگ باشد . در اطراف و در زیر زمین می تواند اطاق کوچکی هم باشد. دیده شده است که عکس و نماد عقرب در معنی های مختلفی استفاده شده. کارهایی که با سختی و زحمت زیاد انجام شده عکس عقرب در اینجا موجود بودن یک خطر بزرگ را خبر می دهد ، مخصوصا در آسیاب، استخر،چاه، غارها، انبارهای زیر زمینی خیلی زیاد با خطر مواجه می شوید .تمام حوادث علائم ونمادها بطور کلی باید بررسی شود وبعد از اینکه تله فیزیکی را از کار انداختید جستجو را شروع کنید. اگر نشان عقرب در گنج یابی تنها باشد نشانه دفینه و خطر است. عقرب یک علامت نادر و یکی از نمادهای مسیحیان است . و در سنگ قبر کسانی که در خردسالی می میرند نیز می تواند دیده بشود ، عقرب با دم و یا مسیری را که نگاه می کند می تواند جهت را نشان بدهد . عقرب یکی از علامتهای مهم راه زنان است.

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • امتیاز دادن به محصول فلزیاب فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*