ویکی فلزیاب

نماد سنگ زین در دفینه یابی

نماد سنگ زین در دفینه یابی

نماد سنگ زین در دفینه یابی دارای نظریه های گوناگونی می باشد که ممکن است هرکدام از این نظریه ها عملی شود، سنگ زین یا سنگ سواری در یکی از نظریه های قدیمی به این معناست که باید روی سنگ بنشینید و به دنبال نشانه دوم باشید، با توجه به گفته های بعضی از کارشناسان اگر سنگ زین در قله باشد باید در ارتفاعی بیشتر از آن قله و در قله دیگری به دنبال نشانه دوم باشید، این نماد از نماد از نشانه های راهزنان می باشد، اگر در جستجو متوجه شدید نماد سنگ زین در ارتفاع می باشد باید از دستگاه فلزیاب برای بررسی دقیق تر کمک بگیرید، در اطراف نشانه سنگ زین اگر نماد های غیر طبیعی باشد باید در اطراف بگردید ممکن است دفینه در همان نزدیکی باشد، بنابراین نباید از هیچ کدام از نشانه ها چشم پوشی شود. در یکی از نظریه ها بیان شده که باید سوار سنگ زین شد و به جلو نگاه کرد گاهی اوقات ممکن است تخت سنگ بلندی در نگاه اول ببینی بعد از پیدا کردن تخته سنگ باید بالای آن رفت و ورودی دفینه را پیدا کرد این نظریه ۵۰/۵۰ می باشد برای اطمینان بیشتر قبل از حفاری بهتر است یک دستگاه مکمل و کاربردی به همراه خود داشته باشید، در گذشته زین بروی چهارپایان نهاده میشد و محل نشیمنگاه انسان بروی چهارپایان بوده است و به همین دلیل بوده است که گذشتگان از آن برای علامت دفینه های خود استفاده می کرده اند، زین‌ها معمولاً از جنس چرم ساخته می‌شوند. برخی از سردمداران قدیمی های خود را با طلا یا نقره تزیین می نماید تا عظمت و ثروت خود را به رخ دیگران بکشید همواره در تاریخ بشر نقش مهمی را ایفا نموده است و وسیله کاربردی و مهم می باشد که در دوران باستان جزء اساسی‌ ترین ابزارها برای سوار شدن یک چهارپا بوده است. بنابرین بعد از رمز گشایی این نماد امکان دستیابی به گنجینه عظیم وجود دارد، همانطور که پیشتر گفتیم بهتر است برای تفسیر این نماد حتما دستگاه فلزیاب به همراه داشته باشید، در تفاسیر دیگر گفته شده است که : اگر زین فردی بر روی آن نشسته باشد در جهت نگاه فرد باشد می توانید دفینه را پیدا کنید دفینه معمولا دارای باری بسیار ارزشمند و و طلای درون آن مربوط به پادشاهان برزگ بوده این نماد بیشتر در دوره های ساسانیان مشاهده شده یکی دیگر از تفاسیر نماد این است که اگر زین به صورت تنها یعنی بدون اسب و سوار کار بود شما باید محیط اطراف را بررسی کنید و تا حد ممکن به اجزای زین دقت کنید اگر اجزای زین مشخص نبود ۱۰ قدم به طرف طوع خورشید بروید و محل را حفاری کنید تا به نشانه هایی از گنج مدفون یا دفینه برسید. در حالتی دیگر اگر زین دارای سوارکار باشد شما باید در جهت خلاف نگاه سوار کار ۱۰ قدم بردارید و سپس با یک دستگاه فلزیاب محل را به دقت بررسی کنید.

نماد سنگ زین

نماد سنگ زین در دفینه‌یابی می‌تواند به معنای خاصی اشاره کند. سنگ زین یا سنگ قیمتی به سنگ‌هایی اطلاق می‌شود که به دلایلی مانند زیبایی، ارزش اقتصادی، رونق فرهنگی و مذهبی و یا استفاده در جواهرسازی و زیورآلات، ارزش ویژه‌ای دارند. این سنگ‌ها می‌توانند از جنس‌های مختلفی مانند الماس، زمرد، یاقوت، روبی، زمرد، زبرجد، آمتیست و غیره باشند. در دفینه‌یابی، حضور سنگ زین می‌تواند به موارد زیر اشاره کند:

  1. ارزش اقتصادی: حضور سنگ زین در دفینه ممکن است نشانگر وجود اموال یا ثروت با ارزش باشد. این ممکن است به معنای دفنه‌گذاری اشخاص ثروتمند، مهمانان معروف، یا مربوط به تجارت و تبادلات با اهمیت باشد.
  2. معنویت و دینی: در برخی موارد، سنگ‌های قیمتی ممکن است به عنوان نمادهای مربوط به عقاید و مذاهب استفاده شوند. در این موارد، حضور سنگ زین می‌تواند به نمایش ارتباط افراد با عقاید مذهبی، به‌ویژه در مراسم دفنه و مراسم مذهبی مرتبط با آنها، اشاره کند.
  3. زیبایی و تزئین: سنگ‌های قیمتی به دلیل زیبایی خاص خود معمولاً در زیورآلات و جواهرات استفاده می‌شوند. در دفنه‌یابی، حضور سنگ زین می‌تواند به نشانه‌گذاری محل دفنه و همچنین به معنای استفاده از اشیاء زیبا و تزئینی در مراسم دفنه باشد.

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • امتیاز دادن به محصول فلزیاب فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*