ویکی فلزیاب

مفهوم مثلث سه نقطه در دفینه یابی و گنج یابی

مفهوم مثلث سه نقطه

مفهوم مثلث سه نقطه در دفینه یابی که در بعضی اوقات بصورت سه جوغان گرد که تشکیل یک مثلث را میدهند دیده میشود که به این معنا می باشد که پول در مکان بسته ای می باشد و دارای دفینه سختی می باشد، سه جوغان گرد به یک اندازه هستند و متساوی الساقین کاملا اندازه را میسازد این ۳ مثلث می تواند از وجود یک قبر در نزدیکی مفهوم مثلث دفینه یابی به ما اطلاع دهد در نظریه های دیگر مفهوم مثلث در گنج یابی را بصورت یک امانت در نظر میگیرد اما این علامت سه قبر است.

سه جوغان به شکل مثلث در دفینه یابی

باید فاصله بین سه جوغان مثلث شکل اندازه گیری کرده است (سه ضلع مثلث را با هم جمع کرده و تقسیم بر سه کنید) هر سانتیمتر یک قدم کنید و در جهت راس مثلث حرکت کنید این سه جوغان نشان قبر خانوادگی می باشد اگر نشانه بعدی را پیدا نکردید باید به سمت نوک مثلث قدم بردارید تا به قبرستانی را بیابید بهتر است هر ضلع مثلث جوغن را بررسی کنید.

تفسیر مثلث سه نقطه دفینه یابی

نظریه اول: اگر علامت مثلث بر روی یک سقف و یا درب تابوت ها حک شده باشد از همین رو بیشتر وقت ما با ۳ قبر مواجه می شویم که یکی واقعی و دو تای دیگر قلابی است با دقت در این سمبل ها میتوان متوجه شوید که یکی از این سه مورد از دو تای بعدی متفاوت کار شده است، اگر مثلث زاویه تیز داشته باشد، در جهت آن باید کاوش انجام شود. و اگر نداشته باشد، باید در اطراف به دنبال ساختارهای متفاوت بود و یا به نشانه های دیگر که در اطراف موجود است بررسی دقیق تری کرد.

نظریه دوم: نشان دهنده دفینه قدیمی متعلق به ادیان می باشد که مفهوم امانت دادن دفینه از سمت خداوند به جبرئیل و حضرت عیسی می باشد و این دفینه ممکن است که مزاری را به شما نشان دهد دقت داشته باشید مثلث نشان دهنده سه پول متفاوت نبوده و سه مزار متفاوت را نشان می دهد و اگر یک مزار تابوتی باشد داری دو معنا می باشد:  ۱- معنای دینی ۲- دفینه راهزنان همانطور که در پاراگراف اول توضیح دادیم نشانه مثلث سه نقطه در گنج یابی نشانه ایی می باشد که گمراه کننده بوده و دو دفینه تقلبی و یک دفینه درست را نشان می دهد و سه نقطه مثلث ممکن است نشان دهنده سه مزار نباشد و ممکن است به عنوان رمز : سه تخته سنگ و یا سه درخت باشد.

نظریه سوم: مفهوم مثلث دفینه یابی احتمال پیدا کردن درپوشی به شکل مثلث را در این نظریه هشدار میدهد در دفینه یابی درپوش های ساروجی به بزرگی ۵۰ سانتی متر مهم می باشند و  در بعضی تمدنها مثلث به عنوان درب ورودی استفاده شده است بهتر است در جهت نوک تیز مثلث جستجو انجام شود.

نظریه چهارم: در نظریه چهارم در دفینه یابی اگر چند مثلث در کنار هم به ترتیب قرار داشته باشند هر مثلث نماد یک اتاق می باشد.

نظریه پنجم: مثلث در دفینه یابی در این نظریه نماد مسیحیت می باشد سه عنصر طبیعت را نشان می دهد. پدر، مادر، بچه. با یک نظر دیگر، روح، بدن، عقل. با یک نظر دیگر ، دنیا ، بشر، بهشت را نشان می دهد و در سنگ مزار ها و زینت ها زیاد استفاده شده است در مزار های تابوتی و قبور صخره ایی زیر خاک مهم می باشند ولی نباید فراموش کرد که تعداد مزارها باید از یکی بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • امتیاز دادن به محصول فلزیاب فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*