ویکی فلزیاب

نشانه کبوتر در گنج یابی

نشانه کبوتر در گنج یابی

نشانه کبوتر در گنج یابی و آثار و نشانه کبوتر در دفینه یابی بیانگر اشیای زینتی بانوان می باشد. اگر نماد کبوتر را مشاهده کردید و از دیگران شنیده اید که دفینه درون سنگی است که آثار و نشانه کبوتر بر روی آن منقش شده، آن سنگ را تخریب نکنید ، در میان پرنده ها کبوتر نزد مردمان باستان بیشتر حایز اهمیت بوده و مقدس شمرده میشده است، آنها نشانه کبوتر در دفینه یابی را در مکان های بلند اعم از تپه ، قله و شیب حکاکی میکرده اند. در صورتی که کبوتر به صورت تندیس باشد باید در جهت دید آن بدنبال سنگی گرد به شکل تخم مرغ بود، داخل تخم مرغ سنگی جواهرات گرانبها و زیر سنگ نیز آرامگاه ملکه بانو قرار گرفته است. در صورتی که کبوتر بر روی صخره حکاکی و کنده کاری شده بود باید بدنبال تپه ای باشید که در هفت کوزه طلاست. اگر دو عدد کبوتر کنار هم بودند و به هم نگاه میکردند هدف زیر آنجاست.

آثار و نشانه کبوتر در دفینه یابی

علامت کبوتر به دلیل قدمت دیرینه اش، در فرهنگ و آیین مسیحیت به عنوان سنگ قبر نیز استفاده می شده است. علاوه بر این آثار و نشانه کبوتر در ساختارهای معماری و هنری نیز دیده می شود.

تخریب آثار و نشانه دفینه

بهترین حالت برای موفقیت در یک کاوش حرکت قدم به قدم و آگاهانه بر اساس علم و مشورت با اهل فن است. بنابراین هیچ کدام از نشانه های مرتبط با دفینه را تخریب نکنید. چرا که درون هیچ آثار و نشانه ای به جز دو-سه مورد خاص دفینه ای وجود ندارد. افرادی که بر خلاف این سخن می گویند قصد تحریف واقعیات و گمراهی شما را دارند.

تفسیر آثار و نشانه کبوتر در گنج یابی

علامت کبوتر در اسطوره شناسی یونان به آفرودیت که از خدایان اولمپ و الهه عشق، زیبایی و شور جنسی است، اشاره دارد. این نشانه نماد سه روح، هفت روح، معصومیت و صلح است.  نشانه کبوتر بایر بر روی تختخ سنگ بزرگ حکاکی یا منقوش شده باشد. علامت کبوتر یا پرندگان حک شده بر روی صخره ها و سنگ های بزرگ باید به دقت بررسی شود.

نظر دیگر : اردک ، اگر در کنار اردک نشانه ی تیر هم وجود داشته باشد، و اردک در جهت تیر نگاه کند در آن جهت، و اگر به هم نگاه کنند در جهت مخالف تیر باید کاوش کرد. اگر اردک سرش را به پشت برگردانده باشد، باید پشتش را کاوش کرد. در کنار دره سنگ متفاوتی میتوان یافت. اگر دره ها دو تا باشند در نقاط مشترک آنها، در آب یا بیرون آب می توان دنبال سنگ متفاوت بود و یا تخته سنگ ثابتی.
نظر دیگر : در نشانه هایی مثل کبوتر و پرنده و مرغ از آنجا که این حیوانات تخم گذار هستند، در اطراف باید دنبال نشان تخم مرغ بود، رویش می تواند سفید یا قرمز باشد. از آنجا که زرده تخم مرغ زرد است می توان به دنبال طلا بود.
نظر دیگر : اگر پرنده شبیه لک لک باشد، نمادی از کوچ اجباری می تواند باشد. دفینه در ۵ متری اطراف نشانه می باشد. ولی برای رسیدن به هدف نهایی، از آنجا که نشانه دیگری ندارد، باید از ابزار الکترونیکی استفاده شود.
نظر دیگر : در افسانه یونان الهه عشق را نماد می کند. سه روح، هفت روح، معصومیت و صلح را نشان می دهد. باید دقت شود که روی سنگ ثابت است یا نه. به علاوه باید دقت کرد که از مناطق مسکونی خیلی دور نباشد.
نظر دیگر : همانطور که ممکن است از زمانهای گذشته مانده باشد در مسیحیت برای سنگ قبر هم استفاده شده است. علاوه بر این در معماری و صنعت نیز در حال استفاده است. به نشانه های پرندگان روی سنگ های ثابت باید دقت کرد

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • امتیاز دادن به محصول فلزیاب فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*