ویکی فلزیاب

نماد روباه در دفینه یابی و گنج یابی

نماد روباه در دفینه یابی و گنج یابی

نماد روباه در دفینه یابی را به دلیل هوش و فراست فوق‌العاده‌اش تحسین میکنند و در جنگل از آن به عنوان یک راهنما بهره می‌بردند در دفینه یابی نیز نماد روباه همیشه بعنوان یک راهنمای بسیار کار آمد شناخته میشود، روباه  نماد یک حیوان فریبکار و مکار می باشد و آثار و نشانه روباه در دفینه یابی با نشانه های انسان ، ببر و شیر همراه می باشد؛ نشانه روباه همیشه شما را به سمت خود هدایت میکند و باید دقت داشته باشید که نماد روباه همیشه شما را فریب میدهد بنابراین باید خلاف جهت هدایت شده حرکت کنید ( مخالف مسیر نماد روباه در دفینه یابی) اگرچه آثار و نشانه روباه یک نماد کمیاپ است اما دفینه زیاد و بسیار باارزشی دارد.

نماد روباه در کشور های مختلف

نماد روباه در کشور چین: روباه بیشتر تداعی‌کننده مفاهیم مربوط به دنیای پس از مرگ است. سلتی‌ها روباه را به دلیل هوش و فراست فوق‌العاده‌اش تحسین می‌کردند و در جنگل از آن به عنوان یک راهنما بهره می‌بردند و ژاپنی‌ها این حیوان را یکی از ارکان بارش باران می‌دانند و عمر طولانی و حفاظت از نیروهای خبیث را در صفات روباه می‌جویند. چالاکی، سیاستمداری، سرعت فکر و عمل، هوش و نبوغ همواره از جمله ویژگی‌های روباه برشمرده شده است، اگر به اندام این حیوان دقت کنی، شکل یک پیکان کامل را در این می‌بینی، انگار به ما می‌گوید مانند من، تیر ترکش‌ات را مستقیما به سمت هدفت رهاکن تا به سرعت به آن برسی.

نظرات نماد روباه در دفینه یابی

نظر اول در مورد نماد روباه : نماد روباه در ورودی مزار ها به چشم میخورد و روباهی که برای قبر درست شده نشانه قبر یک فرد جوان که در سن جوانی مرده و پولدار بودن آن می باشد، در داخل مقبره مقادیر زیادی مجسمه و اشیاء موجود نشانه تمساح بعنوان نماد رهبری و افراد موفق را به تصویر کشیده است، (افرادی قوی ، ساکت ، حیله گر و بی باک) موقعی که در اراضی با یک نشانه تمساح روبرو شدید کلمات کلیدی که باید به آنها دقت کنید است، ارتباط بین نشانه خوک و روباه نیز در بعضی از منابع گفته شده است.

نظر دوم در مورد نماد روباه : علامت روباه در گنج یابی یک نشانه مهم می باشد و نماد روباه در گذشته نماد شانس بوده و بیشتر در مکان های سرگرمی به تصویر کشیده شده است، اگر در اراضی یک نشانه روباه پیدا کردید، مهمترین ننقطه ای که باید به آن توجه کنید این است که باید نشانه بالای تپه ای باشد که از هر طرف به راحتی قابل رویت بوده و پیاده رو نداشته باشد. و گاهاً نیز نشانه روباه را در ورودی مزار ها درست کرده اند.

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • امتیاز دادن به محصول فلزیاب فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*